Galeria 2017-18 (Owocowa)

Wycieczka do Owadolandii

Galeria (Owocowa), Galeria 2017-18 (Owocowa), Galerie, Nowości
8 czerwca odbyła się wycieczka do Owadolandii w Wojciechowie. Owadolandia to park edukacyjno-rekreacyjny, w którym można spotkać ogromne repliki owadów, wielkości dorosłego człowieka. W parku znajduje się ścieżka dydaktyczna z ciekawymi gatunkami i odmianami roślin oraz tablice informacyjno-edukacyjne, przeznaczone do przeprowadzania zajęć na świeżym powietrzu. Dzieci mogły dowiedzieć się, dlaczego owady są ważne, jak nam służą, jak się z nimi obchodzić i za co je kochać. Park jest świetnym miejscem wypoczynku i zabawy dla całych rodzin. Dla naszych dzieci wspaniałą atrakcją były znajdujący się tam plac zabaw ale również rodzice bawili się na tej wycieczce bardzo dobrze.  (więcej…)
Cudownych Rodziców mam… – Dzień Rodziny

25 maja był szczególnym dniem w naszym przedszkolu ze względu na odbywający się tego dnia festyn rodzinny. Była to okazja do spotkania się oraz wspólnego świętowania Dnia Mamy i Taty. Spotkanie rozpoczęliśmy wspaniałym występem naszych przedszkolaków, następnie zaprosiliśmy do udziału we wspólnych konkursach rodzeństwo oraz rodziców naszych dzieci. Nie obyło się bez tańca oraz emocjonującego meczu w siatkówkę. Każda rodzina mogła zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w foto budce. Zapraszamy do obejrzenia tych, a także pozostałych zdjęć z tego wydarzenia. (więcej…)
Wycieczka na Zamek Lubelski

Galeria (Owocowa), Galeria 2017-18 (Owocowa), Galerie, Nowości
Dnia 11 maja odbyła się wycieczka edukacyjna na Zamek Lubelski - "Szlakiem lubelskich legend". Podczas zwiedzania zamku dzieci mogły zobaczyć wiele ciekawych eksponatów ( takich jak zbroje, medale i monety), poznać ciekawostki związane z tym miejscem, a także zobaczyć miasto z góry. Zobaczyć mogliśmy także stół z wypalonym odciskiem dłoni, o którym mowa jest w legendzie "O Czarciej Łapie". Dzięki specjalnym rekonstrukcjom mogliśmy przenieść się w czasy przeszłości i zobaczyć, jak dawniej wyglądał zamek i teren wokół niego. (więcej…)
Konkurs fotograficzny – „Jak budzi się wiosna do życia?”

Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu i zapraszamy do obejrzenia zdjęć wykonanych przez przedszkolaków. Fotografia, która zajęła I miejsce została zrobiona przez Oskara G., nosi tytuł "Magnolia - wiosenna królowa". "Wiosenne kwiaty" Basi S. znalazły się na II miejscu, zaś "Kolorowe wiosenne kwiaty " Martynki G. na III miejscu. (więcej…)
Od przedszkola do gwiazdora

Galeria (Owocowa), Galeria 2017-18 (Owocowa), Galerie, Nowości
27 kwietnia w naszym przedszkolu odbył się konkurs wokalny "Od przedszkola do gwiazdora". Bardzo cieszy nas to, że wzięło w nim udział tak wielu uczestników, od najmłodszego do najstarszego przedszkolaka. Dzieci zaśpiewały między innymi takie piosenki jak: "Kundel bury", ''Pali się", "Ta Dorotka", "A ja wolę moją mamę" oraz "Osioł Stefan". Wszystkie występy zostały nagrodzone gromkimi brawami, a każdy uczestnik konkursu dostał medal za swój występ. Pierwsze miejsce zajęła Julka D., która zaśpiewała piosenkę "Nieidealna". Drugie miejsce zdobyła Jagoda K. z piosenką "Vaiana", zaś trzecie Igor D., który zaprezentował piosenkę z Akademii Pana Kleksa pt. "Leń". Serdecznie gratulujemy i jesteśmy dumni z tego, że mamy w przedszkolu takie talenty. (więcej…)
Podróże w kosmosie

W poprzednim tygodniu tematy zajęć dotyczyły kosmosu. Dzieci poznały wszystkie planety znajdujące się w Układzie Słonecznym, a także dowiedziały się wielu ciekawostek związanych z Ziemią i kosmosem. Być może zachęci to kogoś do zagłębienia wiedzy na dany temat, a może w przyszłości któryś z naszych przedszkolaków odważy się polecieć w kosmos... (więcej…)
Na ratunek naszej planecie

Galeria (Owocowa), Galeria 2017-18 (Owocowa), Galerie, Nowości
Wszyscy jesteśmy przyjaciółmi przyrody, dlatego tak bardzo zależy nam na tym, aby dbać o  środowisko, rosnące rośliny a także o to abyśmy my mogli oddychać świeżym powietrzem. Postanowiliśmy zatem zatroszczyć się o to, aby posprzątać teren w okolicy naszego przedszkola. Bardzo cieszymy się, że dzieci tak zaangażowały się w sprzątanie. (więcej…)
Międzynarodowy Dzień Ziemi

W związku z realizacją naszego całorocznego planu "Ekologia i my, czyli przyroda wokół nas" oraz Międzynarodowego Dnia Ziemi, który przypada na 22 kwietnia, w naszym przedszkolu odbyły się zajęcia ekologiczne. Zajęcia te  miały na celu uświadomienie dzieciom potrzeby segregacji śmieci oraz dbałość o czyste środowisko. Wspólnie dokonaliśmy segregacji śmieci, a także zrobiliśmy pracę plastyczną przedstawiającą jak zanieczyszczona jest nasza planeta. (więcej…)